close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציון שירי – האיש שמאחורי המדביר המזמר

מערכת שורשכח חשוון, תשפג22/11/2022

ציון שירי הוא מדביר עם תחביב- את תחביבו בכתיבת שירים, הוא רתם גם אל מכוניתו, ורבים משירותיו התפרסמו ולו בזכות הסרטונים השונים, כולם פרי יצירתו האישית

תגיות:
צילום: עצמי
במשך שנים ארוכות, תושבי פתח תקווה וודאי שהכירו ואף חיכו למכוניתו שתחלוף בין הרחובות ותשרה את אותה אווירה יוצאת דופן ושוברת שגרה; וכיום? ציון שירי (או מי שמרביתנו מכירים בתור 'המדביר המזמר') הוא תופעה כלל ארצית שכל בית מכיר ואוהב.
ככל הנראה שמדובר בחברת ההדברות היחידה אשר הצליחה לשלב בין תחום ההדברה לבין אווירה שובת נפש וקלילה. הרי מי דמיין שחרקים יוכלו להעלות אצלנו חיוך?

נתחיל מההתחלה
עבור מרביתנו זה כמעט מובן מאליו, וצמד המילים המדביר המזמר, מיד מעלה בראשנו את המחשבות על רכב המשמיע את השיר המוכר של צ'יק צ'ק
צילום: עצמי
ג'וק (וזהו גם שמה של חברתו: https://www.chikchakjuk.co.il) ובובות החרקים והמזיקים אשר נעות עליו בתנועות סיבוביות.

החברה אמנם הוקמה לפני למעלה משני עשורים, אך ציון שירי עצמו עוסק בתחום ההדברה למעלה מ-40 שנים.

את תחביבו בכתיבת שירים, הוא רתם גם אל מכוניתו, ורבים משירותיו התפרסמו ולו בזכות הסרטונים השונים, כולם פרי יצירתו האישית.

מה שהחל בתור שיווק של שירות עצמאי לחלוטין, החל לצבור כוח ומוניטין. החברה הידועה במקצועיותו בהדברות, שמחה להציע את שירותיהם של מדבירים מוסמכים ומיומנים, כולם בעלי שנות ניסיון רבות, וכולם מחזיקים בהיתר הנדרש מטעם המשרד להגנה על הסביבה.

בשנים האחרונות, החליט ציון על שיווק ליין של מוצרים להדברות המאפשרים לבצע הדברה עצמאית לחלוטין.

כך למעשה, שירות שיכול לעלות כמה מאות שקלים וצפונה, יכול להתבצע באופן עצמאי לחלוטין ובמאה עד מאתיים שקלים בלבד.

הדברה עצמאית עם תוצאות מוכחות
ניסיון המשולב בסקרנות בריאה, הובילו את המדביר המזמר להפוך גם לחברה המספקת שירות ייחודי להדברה עצמאית לחלוטין.
כל אדם, ללא כל צורך בהכשרה מקצועית, יכול למצוא את הפתרון המושלם לבעיית המזיקים והחרקים, ולו בזכות חומרים שהותאמו אישית על-ידי ציון שירי.

'אחרי עשרות אם לא מאות רבות של ניסיונות על חומרים שונים, הצלחתי למצוא את החומרים שמאפשרים לא סתם פתרון ביניים, כי אם פתרון מנצח. אנשים פנו אלי ושבחו עד כמה החומרים פתרו בעיה שגם 3 מדבירים קודמים לא הצליחו לפתור' הוא מסביר.
נוסחותיהם של חומרי ההדברה הינן על בסיסם של צמחים שונים. נוסחאות אלו עונות על מגמה שהולכת ותופסת תאוצה; הדברה ירוקה אשר איננה נשענת על כימיקלים עוצמתיים.

'העובדה שלא מדובר בכימיקלים עוצמתיים, מאפשרת ראשית כל לערוך את ההדברה לבד, ושנית לא מצריכה שנפנה את הבית למשך שעות ארוכות, או חלילה שנדאג לשלומם של הפעוטות שבבית או בעלי החיים'.

החומרים מאפשרים הדברה בבית בקלות ובפשטות כנגד מגוון רחב של מזיקים לרבות: זבובים, חרקים ושלל מזיקים שונים.

בזכות השירות
חוששים מלבצע את ההדברה בעצמכם? כדאי לכם לדעת כי חברת צ'יק צ'ק ג'וק מעניקה שירות לקוחות ותמיכה לשימוש בחומרי ההדברה עד לשעה 22:00.

על אף שישנן הנחיות מפורטות בכתב, ציון שירי מבקש להדגיש כיניתן לקבל תמיכה שוטפת והנחיות טלפונית לצורך הסברים נוספים ושימוש יעיל בחומר.

לצד אלו, חברת צ'יק צ'ק ג'וק מעניקה את שירותיה ללקוחות בכל רחבי הארץ, תוך הקפדה על זמינות מלאה ואף זמינות חירום SOS במקרים המצריכים זאת.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה